Vil du gøre disse ti Management fejl?

Som en travl udøvende, du står over for nogle meget vanskelige udfordringer som skabe og dominerer nye markeder eller at finde og holde de bedste folk. Men så, som mange ledere, finder du dig selv bruge for meget tid på løse hverdagens problemer (som kun du kan løse, højre?), som forhindrer dig i at vokse din ideelle virksomhed?

De fleste ledere befinder sig bruge 80% eller mere af deres tid på at “reagere” til business-arrangementer og meget lidt tid til at forhindre de events i opstår igen. Hvis dette lyder bekendt kan så du gøre nogle af disse management fejl:

Har du en overbevisende vision for din virksomhed, at projekter en bemærkelsesværdig fremtid, men kun få af dine medarbejdere har hørt om det eller kunne forklare det, hvis bad?

Du har en virksomhedens mission, der omhandler dine kundebehov men dine handlinger undlader at måle dine fremskridt i retning af din mission?

Dine mål fokus på stigende indtægter og rentabilitet, mens dine aktiver klarer sig dårligt, generere negative pengestrømme, eller behæftede af gæld til at skabe profit?

Du taler meget om dine medarbejdere (positive eller negative) uden at bemærke, hvad din medarbejder omsætning eller performance målinger til din branche?

Gøre du tilbringe en masse tid på at arbejde i din virksomhed på taktik endnu undlader at bruge et større beløb af tid arbejder på din virksomhed til at definere din strategi, effektivitetsmålinger, og reel ressource behov?

Har du regelmæssig interaktioner med medarbejdere endnu undlader at kommunikere status for mål, finans eller målinger?

Du stille penge til rådighed for uddannelse men undlader at måle, hvordan denne træning hjælper din virksomhed nå sine mål?

Du konstant stræber efter at forbedre firmaets ydeevne men undlader at sammenligne dine resultater mod eksterne benchmarks for succes?

Tror du, at dine kunder, medarbejdere og leverandører elsker din virksomhed, men du har ingen proces til måling af deres tilfredshed på en løbende basis?

Kan du producere prognoser og budgetter endnu ikke kan nå de aftalte på mål eller lære af erfaring at forbedre i fremtiden.

Daglige driftsmæssige problemer spise meget af en manager’s tid. For meget for de fleste ledere. Men ved at vende denne tendens, vil du have mulighed for at rette disse fejl og bygge en overlegen organisation, der holder din bedste folk, øger indtægter og øger margener.

Starte med at undersøge hvordan man kan fjerne dig selv fra din virksomhed. Kig på automatisering eller outsourcing opgaver, du udfører nu. Enhver opgave, der falder inden for taktisk driften af din virksomhed skal overføres til en anden person.

Hvis automatisering eller outsourcing er ikke en mulighed derefter flytte ansvaret ned organisationen og træne dine medarbejdere til at overtage disse opgaver. De fleste medarbejdere er i stand til, når de er korrekt uddannet og får tid nok til at blive dygtige.

Løbende forbedring beats forsinket perfektion.

Virksomheden handler ikke om grundlæggeren, executive eller ledelsen, der har mere erfaring, mener de er de klogeste eller kan gøre det bedste job. En virksomhed handler om alle mennesker. I virkeligheden er en business folk.

Ledelsens opgave er strategisk. Lederens skal fokusere på den vision, mission og mål for organisationen. Derefter installere ressourcer for at se, at arbejdet bliver udført. Derefter måle, overvåge og kommunikere resultaterne, så alle har de oplysninger, de har brug for at forbedre deres præstationer.

Ledelse job er at gøre det strategiske arbejde og ikke at gøre det taktiske arbejde eller andet, der gør ledere job? Arbejdstagerne kan ikke.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.